26 de desembre 2007 | Inici > Psicodèlic FunKilljazZ >

Grácias a Toda la peñita de Oñati!!!!!!!




Estem Encantats ja que és la primera vegada que toquem fóra de l'ámbit español (i fóra de Catalunya) i ens hem sentit com a CASA!!!
Moltes grácies!!! Sou MERAVELLÓSOS!!!!!!! y que Vino!!!!!!!
Sois de PUTA MADRE!!!!
Volíem fer una menció especial a la penyita que ens va portar de gira. Que ens va fer una meravellósa ruta turística per Oñati, menjars selectes, la poció mágica dels Gals amb aquell xorizo, mermelada, ofrenes varies, i no ens van deixar pagar ni una sola copa, però sobretot volem agraïr l'hospitalitat d'un poble!!!!!!
Ens van tractar com a estrelles del Rock!!! ya nos empezamos a creer eso de que somos "unos magos del directo"!!!!!! (diariovasco)
(i referencia al diari Gara)

Un abrazo muy fuerte para OrtoPhonk, Ya tenéis otro club de fans!! y otro para el grupo de versiones de los Red Hot Chili Peppers!
Seguid así, que también queremos un hijo vuestro!!!!!

Muchas grácias a todos los que lo hicístéis posible, a los que vieron los dos bolos, a las mulas del caserio por ser tan auténticas, esos paisajes, y ése buen rollo!!!!! como coméis CABRONEEEES!!!!!!!! VOLVEMOS CUANDO QUERÀIS!!!!!!!!!!! GORA HEUSKADI!!!!!!! y VIVA OÑATI!!!!!!!!!!!

Sobretodo y con mucho cariño y afecto a
Iker, Ivan, Nayara ... (y si me dejo alguno me lo decís que lo apunto porquè somos unos flipaos...)

Por si queda alguna duda;

Volveremos tantas veces como sea necessario! Si queréis podemos escojer un par de días a l'año y volvemos por navidad hasta que os canséis de nosotros!!!!!
Jjajajjajajjajajjajjajajjajajjaja


Eskarrikasko Oñati!!!!
hator hator mutil etxerat
Gora Herria!!!

Etiquetes de comentaris: ,


0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

[+/-] Tancar els comentaris